2016. BALANÇ DE L'ANY EN LECTURES (l'1x1)
Ja tenim aquí el nou any. Desde Invisible us dessitgem un gran any 2017 i millors lectures!
I com toca per aquestes dates, anem a fer balanç lector del 2016. Aquest ha estat un any força bo, tant en quantitat com en qualitat, així que ens animem a fer un 1x1 de les lectures destacades, les que més ens han agradat i de les que més hem gaudit.
El último de los Waynfeld - Martin Suter
ESPECTACULAR: El llibre de l'any
El universo en tu mano - Christophe Galfard
DIDÀCTIC: Com explicar les últimes teories astrofísiques de manera apassionant.
Camille - Pierre Lemaitre
CONCLOENT: Com tancar una sèrie de novel.les al màxim nivell.
Un verano chino - Javier Reverte
VIATGER: Reverte sempre et fa viatjar assegut al sofà.
La habitación - Emma Donoghue
ANGOIXANT: Encara més dur que l'adaptació al cine, que ja és dir.
1927: Un verano que cambió el mundo - Bill Bryson.
PERIODÍSTIC: Com fer que una concatenació d'esdeveniments sigui més que amena.
Una primavera de perros - Antonio Manzini.
CONSOLIDAT: La tercera entrega del comissari Schiavone consolida la saga.
El invierno del lobo - John Connoly
NEGRÍSSIM: La saga del detectiu Parker cada vegada més fosca i inquietant.
Como de la familia - Paolo Giordano
REMUNTANT: El tercer llibre de Giordano et reconcilia amb ell després d'un segon més que fluix.
Mujer bajando la escalera - Bernhard Schlink
CAPTIVADOR: No passa res pero et fa sentir de tot.
El temor de la falsificación - Patricia Highsmith
VINTAGE: un clàssic de Mrs H. que em faltava. Homenatge a L'Etranger?
Las chicas - Emma Clyne
HIPPY: La sorpresa de l'any.
Comentarios
Publicar un comentario