La Reentrée







Com feia molt de temps que no anava amb el carret de la compra a la llibreria, avui m'he permes el luxe de donar-me un capritxet. Una mena de reentrée tardorenca per augmentar la pila dels llibres pendents, vaja. Aquestes són les novetats que he adquirit i que aniran caient poc a poc:


Hordubai, Karel Capek: Una reedició d'una novel.la del gran Capek de principis del segle passat. M'ha picat la curiositat i cap a casa.

Freedom, Jonathan Franzen: Quan estava cansat d'esperar la traducció i m'he fet amb l'edició de butxaca en anglès, m'entero que surt l'1 d'octubre. No falla.

Caribou Island, David Vann: Aprofitant l'exitàs de Sukkwan Island, editada aquest mateix any, aquí tenim el nou llibre de Vann. A veure si és tant bona com l'altre.

Notícia de un secuestro, Gabriel Gª Márquez: Feia temps que tenia ganes de llegir García Márquez, i aquest és allunyat del seu estil de realisme màgic, que a mi no em fa gaire el pes. Crec que m'agradarà.

I encara s'han quedat a la llibreria per falta de pressupost els nous de Julian Barnes (aquest home no para) i de Bill Bryson...

Comentarios

Entradas populares de este blog

EL ÚLTIMO WEYNFELDT, Martin Suter

SANT JORDI 2024. RECOMANACIONS PER A TOTHOM I TOTS ELS (BONS) GUSTOS.

SANT JORDI 2023. UNES QUANTES RECOMANACIONS BEN VARIADES